sobota, 30 maja 2015

Nuno Gama - glorioso marinheiro

 Contesima! czyli "cześć" po portugalsku ( jeżeli oczywiście nie pomylił się GooggleTranslate). Jeżeli chodzi o języki to jedynym, którym potrafię biegle, bez problemów operować jest niemiecki, którego uczę się od podstawówki, tak więc  wszystkie tytuły postów- nawet te po angielsku są pisane ze słowników. Ostatnio rozmyślam nad tym, czy nie zacząć pisać wszystkich postów w języku niemieckim. Chociaż chyba to sobie odpuszczę, bo wiele osób miałoby problem ze zrozumieniem. A więc tak: dzisiaj post nieco inny, ponieważ  poprawiam trochę przedmiotów ( pozdrawiam panią od chemii) i kompletnie nie mam czasu na sesje, więc posty, w których będę opisywał działalność najlepszych moim zdaniem projektantów mody męskiej będą swego rodzaju  postami " zastępczymi". Projektantem, którego ubrania zobaczycie poniżej należą do Nuno Gamy - portugalskiego projektanta mody, który co rok bierze udział w Lisbon FashionWeek, a którego mieliśmy okazje oglądać w 4 edycji Top model. Nuno dwukrotnie uczestniczył w FashionPhilosophy Poland w Łodzi, gdzie pokazy mody odbywał się w Akademii Sztuk Pięknych, gdzie ostatnio robiłem sesje zdjęciową do ostatniego posta tj." Emptiness make reality"


                        < A u was jak z poprawami ocen ? Zdajecie ? haha  >





11 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Nuno Gammę, a zwłaszcza jego klasyczne stroje!

    http://50shadesofworkout.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi sie jego projekty.:)
    Choc najbardziej lubie Stelle Mccartney:)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stroje!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe, podoba mi się ! / Ania :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No no podoba mi się ;D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak zaobserwuj i daj znać w kom u mnie na blogu! :)
    Mój blog! Klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz świetnego bloga i orginalny styl podoba mi się ! :D
    BLOG
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń