środa, 10 czerwca 2015

Dsquared2- Perfect Casual

Cześć i czołem ! Zawsze jakoś mam problem ze wstępami do nowych postów, bo nigdy nie wiem jaki opis będzie do nich zawarty. Dopiero pisząc na kartce w szkole( najczęściej na religii ) - "na brudno" czerpie inspiracje z całego dnia . Począwszy od beki z p. od matematyki, która raz mnie uderzyła butem po tematy na wspomnianej wcześniej religii np. Czym jest życie?
Wreszcieeeee kończe powooooli już poprawy ocen i nawet jestem z siebie dumny, że dałem rade i przez dwa tygodnie się spiąłem ahhhahhaaahaha... Ogólnie ostatnio mam tzw "marazm intelektualny" dlatego że chodzę spać o 5 w nocy i śpię ok. 2 godz i wstaje do szkoły. Takżeeee 2h/24h - My live. Niestety chemii nie udało mi się poprawić, więc wezmę ( Boże, czemu? ) trochę korków. Ale mam też dobre nowiny, bo następny post będzie " normalny" ponieważ wreszcie po 2 tyg. będzie sesja zdjęciowa ( chyba na jakimś "Zadupiu", bo jadę  na kilkańsćie dni na festiwal teatralny)
Dzisiaj Dsquared2, czyli Dean Caten i Dan Caten ,dwoje projektantów, braci-bliźniaków , którzy sławią się w kolekcjach Prêt-à-porter. Pracowali jako projektanci dla Versacego i Diesla
                        < Znacie jeszcze jakiś fajnych projektantów mody tworzących Pret-a-porter? >










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz