sobota, 11 lipca 2015

Around Home

                                       3

                                       2

                                       1

     

Hej Ziomeczki. Nareszcie przerwa od szkoły! Trochę długo mnie nie było, ale są wakacje także... śpię do czternastej idę spać o drugiej w nocy, a w ciągu dnia spotykam się ze znajomymi. Właśnie godzine temu wróciłem cały kolorowy z Festiwalu Kolorów i pisze tego posta będąc jeszcze cały w różowym proszku Holi haha. Ostatnio Święto Holi zainspirowało mnie do zrobienia posta trochę bardziej "kolorowego", a więc kupiłem dzisiaj proszek i myślę, że za tydzień zobaczycie efekt.
Dzisiaj zdjęcia robione przed moim domem, bo nie miałem jakoś pomysłu na sesję i nie chciało mi się w te upały jeździć po mieście.Co na dziś założyłem? Spodnie-skinny z Pull&bear chociaż ostatnio zacząłem gustować w nieco szerszych spodniach- nieco szerszych, bo rurki czy robiły się "oblegane" na ulicach większych miast.Czytając trochę w internecie dowiedziałem się, że wielu nastolatków zastanawia się czy do butów np. Roshe Run, Air Max, Vans czy Adidas XZ Flux podwija się nogawki spodni. Zdecydowanie tak. Chociaż nie polecam tego robić chłopakom o nieco niższym wzroście ponieważ skraca to okrutnie nogi ( szczególnie gdy założy się to do cięższych optycznie spodni).Bluzka-Beshka. Zegarek -Swiss.









44 komentarze:

  1. Ciekawy blog :) Moc tkwi w prostocie :)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog, masz styl XD
    Zdjecia >>>>>>.
    http://mambastyczny-swiat-losi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy post ! A zarazem zdjęcia ♥ TEN STYL *.*

    http://klauduu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)
    masz świetny styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W domu i kolo niego zawsze przyjemnie 》》》dzieki

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia *.*
    http://suuzy-suuzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fajną miejscówkę na zdjęcia :))
    pozdrawiam.

    www.xagathelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacja fajnie zgrała się kolorystycznie z tłem :D
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tez wzialem pod uwage przy wyborze ubrań . Thanks

      Usuń
  10. Super blog! Zapraszam do poklikania, hehe
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Z wielkim bólem serca muszę cię poinformować, że nie jesteś fotogeniczny i na zdj wychodzisz fatalnie. Co do OOTD to świetnie dobrałeś ubrania, ale mało oryginalnie ponieważ co drugi chłopak na ulicy jest ubrany podobnie jak nie praktycznie tak samo, w tym mój chłopak.

    http://patrysjahasmikmero.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spoko . każda rade biorę sb do serca . każdy ma swój typ urody.A ubrania tak dobrałem bo ubieram się tak ( moze nei identycznie bo nei nosze aż tak wąskich spodni i nie zamierzam robić swojej osobie zdjęc w ubraniach które pożyczyłem na jeden dzień i je oddam nei zrywając matki jak to robią niektórzy...

      Usuń
  12. Stylizacja świetnie zgrała się z tłem. :)

    Zapraszam do mnie. Miło będzie jeżeli zostawisz po sobie obserwacje i komentarz. ☺ http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Festiwal kolorów jest ekstra, też byłam i było super. Fajnie byłoby gdybyś zrobił post, o festiwalu kolorów zapewne byłby ciekawy. Szkoda, że nie piszesz systematycznie, bo naprawdę fajnie ci to wychodzi. Gdybyś pisał systematycznie, byś miał więcej czytelników, bo naprawdę ciekawie piszesz. Co do zdjęć, ładnie wyszły, ale najlepiej zdjęcia wychodzą w przyrodzie, np. Pola, lasy itd. Czekam na następny post ^.^
      kenia0.blogspot.com

      Usuń
    2. uwierz mi jakby było więcej chętnych fotografów to posty by były co 3-4 dni.dzięki>>>>

      Usuń
  13. Najlepszy męski blog jaki kiedykolwiek widziałam
    i do tego przystojny jesteś
    Zazdroszczę Ci twojego domu>>>

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak przystojny chłopak i tak dobrze ubrany :) świetne zdjęcia tak samo jak cały blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzadko trafiam na blogi "męskie" a tutaj jeszcze modowy , zadziwiona jestem. super Post ;)
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny strój :) ciekawy styl :)
    http://gabrysia--blog.blogspot.com/2015/07/lba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  17. Super foteczki, piękny wygląd bloga! :)
    Zapraszam do siebie http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ale co do wyglądu to podziękowania kieruj do : http://www.only-time-for-fashion.blogspot.com

      Usuń
  18. Już od jakiegoś czasu intryguje mnie ten festiwal kolorów! Chciałabym zobaczyć go na żywo! Super sesja!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Twój styl. Niby "oklepany", ale widać tam cząstkę Ciebie. Po prostu do Ciebie pasuje! :D

    Co nowego u mnie? Możliwość zostania nominowanym do Liebster Blog Award! Wystarczy skomentować najnowszy post, podając link do swojego bloga, by później ewentualnie zostać wylosowanym Zapraszam serdecznie!
    http://hint-of-relief.blogspot.com/2015/08/poczwarze-zycie-niespodzianka-dla.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudofne zdjencia kaceeeeee
    Postrafjam Zuza Miniszewska :****** <333333
    Koffffam tfoje brewki Fabianku!!!!! *___* <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tesz cie koham kolerzanko ;) dzina z foteczki skarbie kc kc kc newer tugeder forewer onli dej

      Usuń
  21. Gdyby to jeszcze był Twój dom XDD /W.D

    OdpowiedzUsuń