poniedziałek, 3 sierpnia 2015

dangerous work

Hei,hei!Nie chce nic mówić ale jesteśmy już na półmetku tej beztroskiej chwili nazywanej "wakacjami". Ja już zdecydowanie odpocząłem i zabieram się na szczęście do ciężkiej pracy. Teraz? W sierpniu? No... ja zaczynam pracować "nad sobą", tzn. warsztaty teatralne no i spektakl w łódzkim teatrze, w którym będę spędzać 6-7 godzin dziennie od 9:00 do 16:30 na próbach. A potem? No oczywiście blog! W niewielkiej odległości od teatru jest dużo zburzonych starych fabryk, kamienic i opuszczonych, zaniedbanych pałacyków o których każdy zapomniał. I właśnie tam wybieram się w przerwach między "pracą".Trudno było się dostać na pierwsze piętro budynku bez schodów( ahaahaahaahaaha), ale się jakoś nam udało. Dobrze, nie będę się rozpisywał, bo jak zwykle moje polonistyczne ambicje nie  mieszczą się na blogu więc przechodzimy do formalności. Dzisiaj ubrania z firm niemieckich. Szorty- Mc Neal. T-shirt- Camel Active oraz okulary , których kupno było ogromnym problemem...-Wellensteyn.
pic.Zuzanna Miniszewska














10 komentarzy:

  1. Proszę, jak się okazało łódzki bloger tak jak ja... :D
    Jeżeli mam być szczera, zdjęcia z poprzedniej sesji bardziej mi się podobały. ;)
    W którym teatrze? Chętnie odwiedzę.
    Życzę powodzenia w dalszej pracy i zapraszam do siebie:
    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałem, że Łodzianie to najlepsi blogerzy :XXX
    To zapraszam do Teatru Nowego ///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym w 100%
      Okej. ;)
      Kiedy najbliższy spektakl? :)

      Usuń
  3. Jak się dostałeś do tego teatru? Fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia! świetna koszulka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne klimatyczne zdjęcia :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku uwielbiam cię! masz supi styl i supi piszesz *-* wchodzę na twojego bloga codziennie żeby patrzeć na zdjęcia, bo jesteś mega fotogeniczny... powinieneś zająć się modelingiem na serio awww bądź moim chłopakiem

    OdpowiedzUsuń